Έλατε να παίξουμε!!! Καλά... καλά θα διαβάσουμε κιόλας.... αργότερα!!!
Let's play!!! Ok.... we will do our homework too.... later!!!

Σαγιονάρα σημαίνει.... καλημέρα!!!


Ναι!!! έτιαξα τις δικές μου σαγιονάρες!!! Είναι το περσινό μου ζευγάρι που το αγόρασα σχεδόν στο τέλος του περασμένου καλοκαιριού... και φέτος ήθελα να το αναναιώσω! Γέμισα λοιπόν μια σακουλίτσα με μεταλλικά στοιχεία, χάντρες και πολλά άλλα που βρήκα στο μαγαζί της μαμάς... και μπήκα ένα πρωί στο εργαστήρι της για δημιουργία! Εκεί ανακάλυψα κι άλλα καλούδια που επίσης χρησιμοποίησα για τις σαγιναρίτσες μου!



Δεν ήταν πολύ εύκολο να δουλέψω το πιστόλι της σιλικόνης... ευτυχώς δεν έκαψα τα χέρια μου... και ζήτησα και τη βοήθεια της μαμάς! Τις έχω φτιάξει πολύ καιρό τώρα και τις φοράω συνεχώς, με άλλα λόγια τις έχω ευχαριστηθεί! Ελπίζω να αρέσουν και σε 'σας και να μπείτε στη διαδικασία να φτιάξετε κι εσείς τις δικές σας! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin